2007. december 10., hétfő

Három lila búbánat sétál a nagy kerek erdő közepén. Arra megy az infravörös lódobogás. Mi ebben a különös? Nem is arra lakik!

Megy a nyuszika meg a medve az erdőben. A medve a tóhoz ért, a nyuszika a villanyszereléshez.

Két kígyó megy az erdőben. Egyik balra, másik kobra.

Ha 54 magasfeszültségű konnektor 365 nap alatt kaszál le egy kukoricamezőt, akkor 165 gumitehén hány nap alatt mássza meg a Himaláját, ha a krokodilok harapnak és kék az ég?

Két csend ül a fán és beszélgetnek.
Mondja az egyik:
-.....................
Mire a másik:
-.....................

- Egy ember sétál a sikátorban. Hallja h jön vki mögötte és azt mondogatja:
- Én vagyok a James!
- Hátranéz, nem ismeri úgyh gyorsít a léptein, de a mögötte jöv? személy is gyorsít.
- Én vagyok a James!
- Emberünk még gyorsabban lépdel. Az utána jövő már szinte szalad, és még mindig mondogatja.
- Én vagyok a James!
- A férfi elkezd rohanni, mire hallja a háta mögül h a sietés abbamarad és a hang is egyre távolabbról hallatszik.
- Hehe. Nem is én vagyok a James!

Megyek a nyilvános vécére, amint leültem, megszólalt mellettem egy hang:
- Szia! Hogy vagy?
Kicsit megzavarodtam, mert a vécében nem szoktam beszélgetni, de azért válaszoltam:
- Kösz jól.
Megint megszólal ugyanaz a hang:
- Mit csinálsz?
Minél hamarabb be akartam fejezni a vécézést, de azért válaszoltam:
- Azt, amit te, végzem a dolgom.
Már rohantam volna el, de megint megszólalt az a hang:
- Átmehetek hozzád?
Ez már nagyon durva volt, de illedelmesen válaszoltam:
- De uram! Maga is és én is végzem végezzük a dolgunkat, úgy hogy akkor ne zavarjuk egymást! Már rohantam volna el, de újra megszólalt a hang:
- Bocs szivem, most le kell tennem, mert valamilyen őrült a nyilvános vécéből válaszolgat a kérdéseimre.

Éjfél után kettő körül csöng a telefon. Szeder álmosan veszi fel:
- Halló! Mit akar?
- Semmit.
- Akkor miért hív éjjel kettőkor?
- Ilyenkor olcsóbb...

Nincsenek megjegyzések: